BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Menjadi yg halal utk dia

Daisypath Anniversary tickers

My besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Hubby besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Doakan kami yea..

klik-klik

~ Kawan² yg mengikuti blog aku ~

Sunday, February 17

positif

Hari demi hari berlalu,alhamdulillah hidup aku semakin sempurna di samping en suami..walaupun kami masih tiada rezeki utk menimang cahaya mata sendiri, tp perkahwinan yg berusia 3 thn ini sgt bermakna..pelbagai ujian yg kami tempuhi dlm keadaan suka & duka.. InsyaAllah semoga kehidupan kami suami isteri serta rakan-rakan sekalian akan bertambah baik..terima kasih ya Allah Kau telah buka pintu hati kami utk terus berada di jalanMu.. dgn kehadiran rakan-rakan yg baik utk membimbing kami ke jalan Mu..sungguh aku bersyukur diberi peluang utk berubah dgn lebih baik..

Sebetulnya aku ini bukan lah alim sgt ,tp aku berusaha utk merubah diri utk lebih dekat kepadaNya..kalo dulu aku bertudung,tp pakaian ketat..skg pakaian dilonggarkan .. jeans pun dh jarang aku pakai..kalo kuar g keje pun berbaju kurung..lgpun itulah yg en suami suka..katanya lebih sopan..alhamdulillah aku pun semakin suka pakai baju kurung..kalo dulu,setahun sekali aje aku upah org buat baju kurung,kdg2 beli yg da siap..tu pn hanya utk raya..hehe..baju-baju t shirt aku pakai masa di rumah sja..seluar jeans pn xpakai sgt dh..bila pakai rasa cam ada kain je melekat kt kaki..selesa pakai kain agknya kn..hehe..kemudian tudung pn dilabuhkan..aku da xreti nk pakai tudung singkat2..kalo pakai yg size S ke M,rasa mcm terdedah je walaupun aku pakai pakaian yg menutup aurat..stoking utk tangan pn aku da pakai utk elakkan lengan bju tu terangkat sma ada dlm sedar ato x..begitu juga dgn stoking kaki..xpernah aku lupa utk pakai..alhamdulillah aku semakin suka dgn perubahan yg xsampai setahun aku ubah ini..insyaAllah kalo diberi kesempatan,aku nk terukan sehingga ke akhir hayat..aku buat begitu xde sesiapa yg suruh,tp kerana Allah.. nk jaga maruah suami aku..lagipun lepas kawen kan suami yg tanggung dosa isteri,jd kita jgn biarkan suami menanggung dosa..sian kt suami kita kn,kata syg..kalo betul syg kena la jaga dy betul2 kn..bukan setakat jga mkn pakai je taw..diri kita ni kena jaga,xbole nk bg terdedah sini sana..apa yg sepatutnya suami kita tgk,org lain tgk..xbole la kn kalo mcm tu..:)
Dulu masa mula2 aku pakai stoking,aku masih igt..ada ramai wanita di luar sna bertanya,kenapa aku pkai stoking..sejuk ke..dlm pantang ke..tp aku senyum je..mlas nk jwb sgt nanti diorg ckp aku ni nk tunjuk alim la konon..lgpun manusia ni rambut mmg sma hitam,tp hati lain2 kn..tp lama kelamaan aku tgk semakin ramai wanita yg pakai stoking di luar sana..tgk diorg xde apa pun...cam biasa jugak jlnnya..hehe..
kawan-kawan,kalo ada yg aku buat xkena,tolong tegur yea..sama-sama kita menjadi muslimah sejati yg sentiasa mencari keredhaanNya..InsyaAllah aminnn..

0 cantik manis berkata: