BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Menjadi yg halal utk dia

Daisypath Anniversary tickers

My besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Hubby besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Doakan kami yea..

klik-klik

~ Kawan² yg mengikuti blog aku ~

Tuesday, February 19

kuat mcm badang..

da tetiba jd sedih pulak..baru je nk happy2 xnk stress..ada jugak menda xelok..hmm...Ya Allah kau tabahkan lah hati aku utk terima segala ketentuanMu..kalo la aku ni sekuat badang,yg bole angkat berat2 tu..errr xde kena mengena dgn tajuk pn..
aku sedar aku bukan seperti dlu..tp xbermakna org bole buat sesuka hti kn kt kita..xpela..aku doakan yg baik2 je..smoga semuanya berjalan dgn baik..lgpun bila kita diuji,tu tandanya Dia syg kita sbgai hambaNya.. & Dia nk kita sentiasa igt yg Dia selalu ada dgn kita..

0 cantik manis berkata: