BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Menjadi yg halal utk dia

Daisypath Anniversary tickers

My besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Hubby besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Doakan kami yea..

klik-klik

~ Kawan² yg mengikuti blog aku ~

Monday, May 7

Titik positif

ALhamdulillah..itu la yg aku nk ucapkan..dy da semakin berubah ke arah kebaikan..seronok rasanya bila tgk dy da berubah cmtu..nak aku ajarkan baca al quran..baca doa2 dlm sembahyang n jd lebih baik..betapa aku bersyukur kepadaMu kerana telah memperkenankan salah 1 dr doaku..sampai hari ini aku xputus2 berdoa kepadanya agar dy terus berubah..kerana mmg itu yg aku harapkan..indahnya bila sembahyang itu berdua..bersama org yg kita syg..da lama aku tunggu saat itu..insyallah 1 hari nanti DIA akan permudahkan..semoga aku diberi kekuatan utk membimbingnya.. bila dy tetiba ckp begitu tersentuh hati aku sbgai seorang isteri..lgpun usia perkahwinan kami da msuk 3 tahun..seronok bila ktanya nk berubah..itu adalah hadiah harijadi plg bermakna utk aku..terima kasih ya Allah..semoga rumahtangga yg kami bina ini berkekalan hingga ke akhir hayat..dgn dikurniakan anak2 yg soleh & solehah..amin..

0 cantik manis berkata: