BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Menjadi yg halal utk dia

Daisypath Anniversary tickers

My besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Hubby besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Doakan kami yea..

klik-klik

~ Kawan² yg mengikuti blog aku ~

Monday, May 7

TAKDIR

Semalam masa aku nk tido tetiba dapat sms dr ira..ktanya vio dgn suami terlibat dlm eksiden & meninggal..astaga..aku mula2 mcm xpercaya..sbbnya aku ada nampak status dy ptg tu hepy sgt berjalan ke terengganu..rasa mmg terkejut sgt..then trus aku buka fb..tp line slow..bila aku msuk kje td..page pertama aku bukak adalah page vio..sungguh aku terkejut..n xsangka sgt2..tgk gambar kereta..ya ALLah sgt teruk..abis remuk semua..mmg ngeri..alhamdulillah anak mereka selamat..tp tu la..ntah cmne la keadaan anak dy..membesar tanpa ibu n ayah di sisi..kesiannya..ya allah besar dugaanMu..semoga boolat akn terus dilindungi..tetiba hati rasa sedih..walaupun kami xrapat..tp selalu jugak sembang2,komen2..kitorang knl dr tagged lg..arwah sgt baik orangnya..hurmm..dr DIA kita dtg,kepada DIA juga lah kita kembali...mari sama2 kita sedekahkan al fatihah buat mereka..

0 cantik manis berkata: