BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Menjadi yg halal utk dia

Daisypath Anniversary tickers

My besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Hubby besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Doakan kami yea..

klik-klik

~ Kawan² yg mengikuti blog aku ~

Thursday, July 14

JANJI & PENIPU


kenapala manusia ni apndai tabur janji..tp sebenarnya xboleh tunaikan...boleh x kalo binatang je wat camtu..ahh..xmasuk akal kn..aku mmg xsuka dgn penipu ni...tp apakan daya..hmm..sabar je la setakat yg aku mampu..xkuat pn kena berlakon kuat mcm xde apa yg jd..aku bukan sape2 nk mintak itu ini pdnya..andai aku mintak pn..arini dy berjanji..tp esok belom tentu dy akn tunaikan..xpela..aku boleh usaha sendiri..uruskan diri kau sendiri ayu..jgn harapkan orang lain tuk bantu kau andai 1 masa nti kau jatuh..bukan smua org mampu ada d sisi kau nti..kau kena keraskan hati kau...walaupun kau ni degil..tp masih ada yg lebih degil dr kau..biar lah pd mereka yg xsudi tu..xusah peduli org mcm tu..nti sedih lg ,kn..
dan yg pasti..naluri aku xpenah tipu..setiap yg DIA tunjukkan adalah benar..aku taw,da banyk kali aku kena tipu..tp aku still pendam..sbb nya aku mls nk panjang kn cite..aku xboleh tegur dy...bknnya aku xberhak..tp xkisah aku tegur walau apa cara skali pn..yg slh tetap aku..yup..aku yg salah dlm segala2 hal..kalo aku cakap nti,katanya aku mengungkit..jd better aku diam je..wat lah apa yg dy rasa nk buat..aku xberhak nk berkata,apa lg menghalang..

0 cantik manis berkata: