BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Menjadi yg halal utk dia

Daisypath Anniversary tickers

My besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Hubby besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Doakan kami yea..

klik-klik

~ Kawan² yg mengikuti blog aku ~

Thursday, July 14

ANAK


sume org taw ank ni pengikat kasih suami dan isteri kn..so sesiapa je yg berkahwin tu pastinya nk anak kn..xkisah la ,ramai ke skit..tp ttp ada keinginan utk memilikinya..tp bknlah kita yg menentukan smuanya..kita hanya mampu merancang..tp,DIA yg menetapkannya..kita bukan sesape nk menghalang setiap yg terjadi..semua yg jadi pada kita bersebab..ada hikmah tersendiri...
aku sendiri pun xterkecuali..kadang tu aku terfikir..kenapa la aku mcm ni,mcm tu..ada je yg xkena di mata org..aku da letih la..asik nk jga ht perasaan org je..benda yg aku xkacau pun..diorg sibok..apa lg yg aku kacau..eee..semak la org2 camni..tambah plak bab anak..aku la orang yg paling tertekan bila orang tnya soalan bab ni..xperlu la nk ckp xreti buat ke..mkn pil perancang ke..cuma tolong doa je..xpayah susah2 nk mengata..xkena kt diri korang xpe..bukannya aku marah..tp sekurangnya berfikir la sendiri..igt kawen,pastu berasmara, trus ada anak ke..pk la pkai otak..jgn gna lutut..igt aku xteringin ke nk ada anak..korang je nk ada anak..aku pun ada hati perasaan..reti cemburu bila tgk org lain happy dgn family sendiri..aku pn nk mcm tu..tp apa kn daya..bukan aku yg tetapkan destinasi perjalanan hidup aku...hanya DIA yg berhak..DIA taw apa yg terbaik buat aku..ada hikmahnya walaupun aku da 2x keguguran..mmg msa tu xde sape yg faham apa yg aku rasa..suka duka aku,aku sendiri je yg rasa..semoga DIA memberikan aku kekuatan utk menghadapi segala dugaan dariNYA..

0 cantik manis berkata: