BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Menjadi yg halal utk dia

Daisypath Anniversary tickers

My besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Hubby besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Doakan kami yea..

klik-klik

~ Kawan² yg mengikuti blog aku ~

Saturday, December 18

mainan tidur...


malam tadi aku mimpi lagi..adoi aii..merapu betul mimpi tu...dalam mimpi tu hery tinggalkan aku...gantung xbertali...dy cuma datang utk bg duit je...sekejap timbol sekejap tenggelam...hmm..dalam mimpi tu aku ada sorg kawan baik..pompuan...tapi aku pn xsure siapa org tu...tp dlm mmpi tu aku sedih sgt..sbb hery abaikan aku...dy tinggalkan aku kt stesen bas mana tah..sian aku terkapai² kat situ..dunia tu asing sekali bg aku...

aku telefon,sms pn dy xbalas..sedihnya bila orang yg kita sayang abaikan kita...dan tiada di sisi...tp dlm mmpi tu ada masanya aku wat xkisah je mna dy pegi..cma seketika aku mencari apa slahku..hmm..pagi td aku bgn..cite kt dy apa yg aku mimpi tu...dy gelak je...dy ckp cmni...tu la...kalo tido tu bkn nk basuh kaki siap²...da la tu..seb bek mmpi je..kalo basah tilam tu...erkk....pesal lak aku ckp..dy senyum je...heee...

tp dy pn pnah mmpi cmtu jgak..tp dlm mimpi dy tu,aku lak yg tinggalkn dy..sbb slah dy jgak..gatal nk ikut org len...

tapi aku harap xdela benda² cmtu..semua tu mainan tido aje...aku sygkan dy...xdapat aku byg hidup tanpa hery di sisi aku...semoga jodoh kami berpanjangan...kekal ke akhir hayat...amin..

0 cantik manis berkata: