BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Menjadi yg halal utk dia

Daisypath Anniversary tickers

My besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Hubby besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Doakan kami yea..

klik-klik

~ Kawan² yg mengikuti blog aku ~

Thursday, June 16

ubat hati


selamat pg sume...well..pg ni aku agk sedih..entah la nape..tetiba je menda² yg aku xnk igt tu dtg merewang dlm otak aku ni...adoi..nape benda tu sume xnk g jauh²..bkn 100x..tp da 1juta kali aku xnk igt sume tu..aku da penat..da xdaya nk hadap sume tu...puas aku beroda..nmpaknya DIA masih belum beri aku kekuatan utk melupakan sume tu..hati aku da parah sebenarnya..tp apakan daya aku..kalau luka kt bdn,ley gak sapu minyak angin,tampal plaster..tp kalo kt hati..camne nk rawat luka tu?aku ni..walaupun hati aku da ckup sakit menahan perit,aku ttp nk taw apa salah aku..apa sebab aku diperlakukan sebegitu..Ya Allah ya tuhanku..kau berikan lah aku kekuatan dlm menghadapi semua ni..xterdaya rsanya aku tanpaMu..kau jauhkan la segala peraan dendamku kepada mereka ya Allah..

0 cantik manis berkata: