BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Menjadi yg halal utk dia

Daisypath Anniversary tickers

My besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Hubby besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Doakan kami yea..

klik-klik

~ Kawan² yg mengikuti blog aku ~

Monday, May 2

Dugaan yg mendatang


Sejak kebelakangan ni aku selalu mimpi yg bukan²..hmm..hantu,binatang liar,sesat...ntah la np..sedangkan aku tido dlm keadaan berwudhu' pn masih mmpi pelik...agknya aku ni bnyk pk kot..xpn tekanan bnyk sgt..yela,itu ini nk kena pk..hmm..Ya Allah,Kau berikan lah aku kekuatan dlm menghadapi segala dugaaanMu..Semoga aku sentiasa tabah..
Semalam,aku g berubat cara tradisional..smbil mulut dy selawat ke ats nabi..terkumat kamit baca ayt al quran,dy pegang ujung daun sireh..pastu dy tnya sama ada aku ada mmpi yg pelik² contohnya mcm kena kejar dgn binatang ke apa ke..aku ckp ada.. mak lang tu ckp..rahim aku xkuat..dy ckp lg..sbb ada makhluk yg menumpang kt saraf peranakan aku..tiap kali nk hamil benda tu kacau aku punya peranakan sbb tu rahim aku lemah..dy sruh aku dgn hery berubat dlu wat masa ni..3hari kami kena mkn sireh pinang dgn air yg dy da bcakn ayt al Quran..then pas 3hr aku sorg je kena berubat..katanya nk kena mndi bunga..aku kna cari 7jenis bunga..aku bkn nk percaya bulat²..tp xsalah kalau aku cuba ikhtiar dlu..
hmm..tp skg aku jd pemarah..ada je yg aku nk angin..mb sbb tertekan kot..ya Allah,Kau kuatkan lah semangatku...aku hanya insan yg lemah..

0 cantik manis berkata: