BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Menjadi yg halal utk dia

Daisypath Anniversary tickers

My besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Hubby besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Doakan kami yea..

klik-klik

~ Kawan² yg mengikuti blog aku ~

Tuesday, January 11

18 ke 25?


arini 11.1.11...cantik kan tarikh ni...ada ke org yg kawen arini? ada kot..sbb slalu org yg kawen ni nk pilih tarikh yg cantik²..abis tarikh lain sape nk pilih..iskkk...aku dlu pn msa kawen...cadang nk amik tarikh 29.09.09...huhuhu...tp mak aku ckp...kalo ari skolah sape nk dtg majlis?? iskk...xpelah...jnji aku kawen jgak..heee...

arini kalo xsilap aku besday ct nurhaliza jgak...errr..betol kn? yelah..da td era.fm ckp arini 11.1.11 diorg nk putar 11 lagu hit dr ct kol 1tghri rasanya..mesti rmai lg smbut besday arini...huhu..pape pn wish korang all the best...hee....

ni sebenarnya apa yg aku nk cite ni?iskk..merapu betul aku...aku nk ckp pasal umo ker?iskk..aku pn lupa...ahaha...cam raja lawak tu...apa nama dy? haa..NAJMI rasanya...dr ipoh kalo xsilap aku...best jgak sketsa dy..tjuk lupa..haha..best..rugi sape xtengok..bek korang g tgk kt u-tube je...rasanya raja lawak thn ni ok la skit dr tahun² sebelum ni..mungkin sbb diorg banyak belajar dr yg lepas²..yelakan...da musim ke 5 pn..mestilah kena best lg...

malam td aku dapat kol dr witheld...dalam ht aku teka tu yana..huhu..dy sorg je yg pkai cmtu..dy gna line apa ek...ontah..eden xtaw..ahaha...msa tu aku bru pas goreng telor..ingat nk wat mee goreng je semalam...hee...xtaw da nk masak lauk ape..huuu..susahnya nk pk masak ari²...abis menu da aku pn..yana tpon aku mlm td dlm kol 8mlm rasanya...dy mtak tlg aku anta dy balik umah...sebabnya..resia..huhuhu..best dgn anak dy...ali...pot pet pot pet xberhenti cakap..dy xreti penat bercakap..hee...xsunyi yana dok umah tu...xde tb pn xpe..sbb ali lincah sgt....sampai kunci kete aku pn dy xnk bagi...xbg balik..puas aku pujuk mintak..siap nangis lg..xde dy bg jgak..huhu

tengok..aku melalut lagi...aishhh....ok²...balik pd tajuk aku tuh...da 11 hari kita masuk tahun baru kn?maknanya umo aku pn akan masuk 25...errr...alaaa...muda lagi tu...hery lak da nk masuk 26..haha..tua da dy...xpe,aku muda lg...

semalam masa aku g amik kete kt parking,ada lah budak yg jaga parking tu tnya aku ni da abis spm ke yg keje kt cc tu? dy tnya da bape tahun abis? aku cakap mestilah... da banyak thn pn..tah 7 -8tahun da kot..muka dy pn cam terkejut...aku pn cakap la kt dy,thn ni umo aku nak masuk 25 da..lg lah dy terkejut..huhu...dy ckp aku tipu..adess..dy kata xnmpak cam 25 pn..cam 18 ada la...aku senyum je sambil drive kuar dr parking..hee...syukur pd DY...sbb muka aku sentiasa nampak mcm budak²..hee...selalu orang salah sangka dgn umo aku...masa aku keje kilang kt penang pn diorg ckp aku umo 18..walhal masa tu umo aku da 21rasanya...aku keje kt cc pn kadang polis yg slalu cek kt cni ckp aku xabis spm lg...tambah lak aku ckp da kawen pn diorg xcaye..terpaksalah aku tunjuk ic...huhu...

apa azam aku tahun ni ek? ermm...aku nak ada baby rasanya..pastu nak umahtangga aku aman damai..heee..dan banyak lg..xley cite semua...kang x sempat aku nk kejar banyak²..hee..semoga ari² yg mendatang akn bawa penuh kebahagiaan,keceriaan dan sebagainya untuk aku & hery...dan mereka yg d sekeliling aku... =)

0 cantik manis berkata: