BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Menjadi yg halal utk dia

Daisypath Anniversary tickers

My besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Hubby besday

Daisypath Happy Birthday tickers

Doakan kami yea..

klik-klik

~ Kawan² yg mengikuti blog aku ~

Monday, June 28

besday gurl..


arini genapla umo aku 24 tahun...tp xbrape best sbb aku sakit perot...adeh...tido awl aku mlm td...huhuh..tp yg bestnya tpt kol 12 mlm td hery kjutkn aku...wish epy besday..pastu dy bg adiah...huhu...dy sorok kt tangga pintu luar umah je..adeh..asl aku xcari dlu ek..huhuhu...dy bg teddy bear kaler biru lak tu...dgn angsa 2ekor..huhuh....comelnya...hihi..btw..thanks syg...suke dgn adiah tu...sbnarnya kalo dy xbg pn xpe...aku xkisah la..dy da igt pn da ckup buat aku..sbb dy adalah hadiah yg terbaik pnh aku ada dlm hidup ni...huhuhu...mekasih abg sbb hadir dlm hidup ayg...abg ada lah sgalanya dlm hidup ni...i love u so much n much much..huhuhu

0 cantik manis berkata: